021-49076
فایل صوتی
آنتونی رابینز در سن 60 سالگی
  • 0
  • 4
  • 1399/7/4
  • 2160
افزودن به

آنتونی رابینز یکی از مشهورترین سخنرانان انگیزشی جهان می باشد. او در سخنرانی خود که در همایش تد برگزار شده است در این باره سخن می گوید که «دلایل اعمال ما چیست؟». این سخنرانی یکی از مشهورترین سمینارهای کوتاه و تاثیرگذار آنتونی رابینز بوده است که مورد اقبال گستره ای عظیم از مردم قرار گرفته است.

در این سخنرانی آنتونی رابینز بیان می کند که عوامل تعیین کننده سرنوشت ما انسان ها هیچ وقت منابع و پیش نیازها نیستند، بلکه قابلیت استفاده بهینه از منابع موجود است. او در این سخنرانی ما را با این قابلیت آشنا می کند و می گوید که اگر احساس درستی داشته باشیم می توانیم از طریق آن هر کاری را انجام دهیم. او در این سخنرانی پرده از این راز بر می دارد که چگونه تصمیمات ما سرنوشتمان را می سازند؟ نیازهای شخصی و روحی چه هستند؟ چگونه می توانیم به احساس مهم بودن و متمایز بودن دست یابیم و آثار آن در زندگی و کسب و کار ما چگونه خواهد بود؟ برخی از این راه ها معنوی هستند و برخی جسمانی. با تماشای این سمینار انگیزشی و ارزشمند در می یابید که دلایل اعمال و انتخاب های ما چیست و از چه عواملی ناشی می شود.

آنتونی رابینز زندگی بسیاری را تغییر داد. امروز بیش از چهار هزار میلیون دلار سرمایه دارد. شخصیتی فعال ، همراه با  انرژی نامحدود می باشد. این گوشه ای از جشن تولد شصت سالگی اوست

این ویدیوی بی نظیر را حتما ببینید

0 نظر
درباره این ویدیو نظر دهید
پر کردن این فیلد اجباری است.
پر کردن این فیلد اجباری است.
شماره وارد شده نامعتبر است.
پر کردن این فیلد اجباری است.